Monday, February 7, 2011

maaf sbb menyusahkan...

msg dari antol:

salam...
dol dah tiga jam aku tggu BMW biru ko..ta jga sampai2...
btw, aku mtk maaf sbb nyusahkan ko..
sbnrnyer aku da nek segan nk mtk tolg dgn ko...
setiap kali nk mtk tlg, msti ko lah orgnyer..
dah nek malu aku rasa..
tapi nak wat cam ner, mak aku takut sgt aku blik kl sowg2 mlm2 buta..
so nk ta nk aku kna gak mtk tlg ko...

btw, sila cek poket belakang seat ko..
sory lah, aku hya bagi kismis minda sbgi tnda terima kasih..
tapi, cuba ko tgk hasiat nya..banyak kan..
dapat tergkan hati dan minda..
aku doakan smoga dgn hati dan minda ko akan terg skaligus
dapat menjadikan ko sowg jurutera muslim yg mumtaznya untuk umah..

kalau aku bagi ko duit minyak kereta pon, ko mst dah tak heran..
sbb duit ko pon dah bnyk..
almaklumlah ko kan anak angkat perodua...
btw, terima kasih bnyk2 dan sory sbb nyusahkan ko...tc..wslm..



dol reply:

wah..panjg karangan ko,,ble lg ko type msg ni?
mst sepanjang kita lekat dalam jem 2kan..lama tu..huhu..
thanks la bgi kismis tu skali dgn doa ko..
aku rsa lbh bermakna..
kalau nk beli sndri lambat lagi..
pembetulan sikit..
aku bukan anak angkat perodua tapi anak emas..perodua..
hahaha ta ksa lah nak tlg ko..
ta ya segan2..aku ni dah mcm abg ko pon...
k lah antol, gua mau p tdo dlu..
ko jgn lupa qada' solat yg ko tggl tuh..salam..


semalam, 6/2/11 hampir 7 jam (dari 8pm-4am) kami stuck dalam jem jalan raya..
klu diikutkan, 3jam lebh jer dari kuantan-kl..
tapi sbb jem raya china, 7 jam kami dalam kereta..
dah mcm nk balik kelantan lak rasanya..
time tu rsa serba salah sgt dgn dol sbb da susahkan dia...

kenapalah selalu nyusahkan org ko ni atul?
tak mathila jadi mangsa, pasti zainol pula..
harap sgt diri ni tak perlu nyusahkann kwn2 len..
buat mathila, zainol dan kwn2 atul yg len...
atul mtk maaf sgt sbb selalu bebankan kowg...

~berharap diri ini mampu berdiri atas kaki sendiri~

No comments:

There was an error in this gadget