Friday, November 5, 2010

Challenge 3: 8 ways to win my heart...

  • · Pastikan anda seorang islam.. saya tidak mendambakan someone seperti nabi Muhammad kerana diri ini tidak semulia Khadijah.. tapi cukuplah sekiranya anda mampu mengimamkan solat saya dan membimbing saya untuk mengaji..

  • · Tidak merokok.. sebab bagi saya, jika anda tidak mampu sayangkan diri sendiri bagaimana anda mahu menyayai diri saya..

  • · Terima saya dan keluarga saya seadanya…

  • · Tidak menghalang cita2 saya..

  • · Sedap mata memandang..handsome sangat pon, makan hati pula nanti..

  • · Mampu buat saya selesa bila bersama kamoo…

  • · Memahami saya…apabila saya menangis, kamoo ada di sisi saya untuk menenangkan saya..bukannya memarahi saya walaupun time tuh silap saya...

  • · Menjaga kehormatan saya sebagai seorang perempuan islam..

p/s: saya cintakan kamoo bukan sebab siapa kamu di mata saya, tapi kerana siapa saya bila di samping kamoo..

No comments: