Thursday, May 5, 2011

Kapel Bukan Penentu Jodoh


along: mak, hari ni kawan along nak kawen dah..agak2 along bila pula?
mak: pakwe pon tak de ko tu along...

along: alah mak..kapel tu bukan penentu jodoh..kalau kapel asyik putus pon, tak ke
mana juga...


ini perbualan atul dengan mak TERSAYANG sebelum atul ke walimatulurus kawan
zaman sekolah dulu...haish..sekejap je masa berjalan kan...dulu, zaman sekolah, pergi
ke kelas, belajar sama2...balik ke bilik, borak2 sakan sampai tengah malam...tup2
sekarang, dah terima kad jemputan kawen jer.. turn atul bila pula yer? tu yg kita tak...



buat syikin dan suami, selamat melayari bahtera perkahwinan..atul doakan semoga
perkahwinan kalian kekal sehingga ke akhir hayat dan dikurniakan anak2 yg soleh dan
solehah...


jom kita usha gambar pengantin pulak...


barang hantaran...

potong kek..tapi atul tak sempat makan..heh3...

haish, bilik tidur pengantin yg tiada privacy nyer lagi..

candid! cantiknyer syikin...

akhir kata, semoga kekal sampai syurga..


BTW

Sepupu atul yang kawen tahun lepas baru jer menimang cahaya mata... namanya, ada nama atul juga...fadhilatul husna...hebat betul sepupu atul..pantang hari yang ke 7 dah mula masuk kelas semula.tabik lah...

so jom usha, gmbr baby pulak...










p/s: tak mendambakan suami seorang doktor..tapi mengharapkan seorang suami yang tahu mengamalkan cara perubatan Islam..

5 comments:

Malek Ku said...

apelagi asraf muslim rrrrrr..huhu

Malek Ku said...

apelagi asraf muslim rrrrrr..huhu

ezza shabarudin said...

takpeee atul , kte masih muda . you can find someone better soon enough :)

althafunisa said...

ezza: i.allah...hope so....

malek: kalau lah ashraf muslim nak ke aku, pucuk di cita, ulam mendatang taw malek...

Syahmi Yem said...

kapel bukan penentu jodoh. i like!

There was an error in this gadget